■ Home
 ■ Nieuws
 ■ Fotoboek
 ■ Media
 ■ Vacature Links
 ■ Verslaggever
 ■ Spraakmakers
 ■ Spelletjes
 Toevoegen aan favorieten
Wat nou beltoon
Wel blijven plakken
Favoriete links
Aad over Calve
Aad Verhoeff
Aad's Blog
Blogspot van Aad
Ab Joosten
Camper Verhuur
B & B Jaap
Puerto del Rio
Bruno Verhulst
Verhulst Film en Video
Calve
De spraakmakers
Careerjet
Jobs zoekmachine
CollectieDelft
Foto archief Delft
D&R Sound
Dennis de Bruijn
Delft Kijkt
Diverse foto's
John v/d L
Goedkoop Kamperen
KNORR
web-log Loosdrecht
Ron de Jong
Projecten GTI
ROUTE 38
Rijschool van Oguzhan
SDW
Duurzaam Werkt
Start @ WNW
WNW Startpagina
URDV
U-VITALIS
Werk 50+
Banen voor 50+
WieWatWaar?
Theo Cafferata
Wiki Delft

YOUTUBE
WatNouWeg Filmpjes

Wat nou beltoon

 Nieuwsbericht
Hellmann’s mayo komt naar Nederland!
20-Mei
Unilever gaat ervoor zorgen dat er binnen zes weken producten van het internationale merk Hellmann’s in de Nederlandse supermarkt liggen. Mede-aanleiding tot deze versnelde introductie is consumentenprogramma Kassa, die Hellmann’s aanwees als lekkerste mayonaise.

Marketing manager Bart Kuppens noemt Nederland bij uitstek een Calvé-land. "Maar steeds meer mensen vragen om Hellmann’s. En toen Kassa dit merk aanwees als lekkerste mayonaise dachten we: daar moeten we wat mee.”

De introductie van Hellmann’s zal niet ten koste gaan van de sauzen van Calvé, belooft Kuppens. “De twee sauzenmerken zijn te verschillend. Van oudsher prefereren Nederlanders de romige en zoetige saus van Calvé, terwijl de sauzen van Hellmann’s wat zuurder en frisser zijn. Dit internationale merk zal zich vooral richten op de doelgroep jongeren en kleinere huishoudens.”

Kuppens is positief over de kansen van Hellmann’s. “Groeikansen genoeg. Ons marktaandeel in mayonaise en frietsaus is nu 20-22%. Deze zomer starten we een grote reclamecampagne om het merk goed onder de aandacht te brengen.”


Dit bericht is 4503 keer gelezen.
 
<< Terug 


- Plaats een reactie -
Neem de beveiligingscode over
Refresh code
- Reactie's van lezers -
hihi Datum: 03-06-2014 / ID: 8428
Eerst uit nederland nu naar nederland.

Ikke Datum: 21-05-2014 / ID: 8427
Helmans nou nee , dacht het niet lijkt wel of je een ouwe bejaarde doos ligt leeg te lubberen zo'n smerige smaak zit eraan gatver bah !


Tijd voor Aktie
Wat nou foto's
Live media
Algemeen Nieuws
Sponsor

wat copyright © alle rechten geregeld door unilever.